9.11.2010

ainaaa

tillbringade kvällen igår med emelie och marijana.
tanken var att vi skulle se film hos patte, men alla var
nog för pratglada för att se film ehe.

eftersom vi alla var nyktra och jag o bullis körde
så blev det typiska svängar runt överallt och ingenstans istället.vi hade tråkigt så jag följde efter en moppe från stan upp till norra.
och i morse vaknade jag av att brorsan hade fått ett samtal
hem från polisen om att jag blivit anmäld av de som körde mopeden ?!
haha aa... min mening var inte att skrämma upp någon direkt

poliserna kan lägga sig i att en tjej följer efter en moppe 1 km istället
för att ta alla pundare som röker på mitt framför snoken på dom

dö-vik är helt ooooootrolig
lovar att de skulle skjutit mig om de såg mig också


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar