10.10.2010

yesterday

hade ingen aning om vad jag skulle hitta på för något igår kväll.
men tillslut tog jag mig i kragen och betalade in mig på hockeymatchen
med grabbarna. rätt rolig match med tanke på att jag halft kunde ha dött!

sa till möller ba : vi kan inte sitta här , tänk om pucken far över kanten ?!
möller : haha , men det kommer ALDRIG att hända ju !

typ 10 min senare . jo men se på fan. pucken flyger precis mot våra
platser, och stannar bakom möllers rygg på något sätt .

jag tror jag är synsk.

därefter for vi till amanda en sväng , sen hem och såg
the hills och proppa i mig godis !


hade på mig favviskoftan,
ginalinne, "trasiga" tights
och emelies fina smycken :)

lite närmare bild
så man ser de fina örhängena

åh jag som skulle hålla mig
från godis som jag gjorde förra terminen..
går ju superbra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar