2.20.2011

bohoring

något jag verkligen ÄLSKAR

är att fylla i ankäter och svara på frågor om mig själv.
så kunde inte låta bli att svara på denna...
ett plus är det om man är seriös på varje fråga

OM JUST DIG
fullständigt namn : emmy louisa holmbom
( ja, jag stavas egentligen med u i louisa )
född : 12 april 1992
bor: örnsköldsvik
smeknamn : jag är mobbad . jag har inga smeknamn ... empan kanske.
familj : mama , papa , bror & vovve decibell
intressen : äta mat, äta chips, dricka cola, festa
skolan : frisörprogrammet

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

saknat någon : ja, många
ångrat något: tyvärr ja
ljugit : vita lögner har det nog blivit
svikit någon : hope not
gråtit : inte vad jag kommer på just nu
skrattat : jaa, mycket och länge, fnittrat och skrikit
varit sjuk : i huvet ja, det är jag alltid
varit utomlands : nope ..........
träffat någon som du chattat med på datorn : nä jag har bara okända personer
på msn och fejjan..

KÄNSLOR
gråter du  ofta :
 av skratt, iaf denna period
skrattar du ofta : FÖR ofta, helst åt mig själv
hur känner du dig just nu : förvirrad, lökig om fötterna, mätt i magen efter kladdkaka (L)
och en aning bajsnödig
hur har du mått den senaste tiden : high on life
har du funderat på självmord : aa, när jag lyssnade på per gräslig ( per gessle )
har någon/några hemligheter för dina föräldrar : ooja, mest om mitt
intensiva fjortisliv vid 14/15 år

KÄRLEK!

funnit kärlek denna månad : ja - mina nya favvochips sourcream and pepper
vi ska förlova oss nästa vecka!!!!!!!
blir du lätt förälskad : i fel personer - JA
är du kär i kärleken : en gång i tiden var jag det
tror du på ett föralltid : nej
är du förälskad just nu : ja surkräm med peppar ?
om ja, vem : surkräm aka peppar
hur många har du varit tsm med denna månad :
1.mannen i perkulatorn
2. Ida i min klass, men hon dumpade mig för maria..
3. surkräm som jag nu har funnit livets mening med
hur många ggr har du strulat denna månad : 100 ggr med olle från idol
har du blivit sårad av kärleken : för många gånger
har du blivit lycklig av kärleken : absolut
vilken sorts killar gillar du : dom som inte gillar mig
ska en kille vara söt eller het : hot like fire !
eller säger man hot like ice ..?
ska en kille vara kort eller lång : inte längre än tjejen iaf
ska en kille vara brunett eller blond :  nej , blått hår ska han ha
och helst hockeyfrilla
får du många killar : aa dom står i kö utanför mitt fönster även
fast jag har sagt till dom att jag vill vara själv på söndagar...

UTSEENDET PÅ DIG


brunett eller blondin : /7 och /89 + painting powder magma. höhöhö
nemen slingat
ögon färg : grön-orange-gula-brun-blå
långt eller kort hår: jättelångt , verkligen
brukar folk säga att du är snygg söt eller vacker : aa varje dag, börjar bli lite jobbigt ..
eller tvärtom :  tss .. som att det händer MIG ?
har någon sagt att du borde bli modell : jomenvisst
har du långa naglar : aa min lillfinger nagel !!! *stolt*
sminkar du dig : oja, annars skulle folk dött runtom mig
varför ? är du inte vacker utan : jo om mitt namn skulle vara angelina jolie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar