3.14.2011

emo

idag på psykologin fick vi göra ett uppskattningstest
på hur man uppskattar sig själv och sitt liv..
det träffade en öm punkt i mitt och emelies hjärta.
det var nog det värsta jag varit med om på länge

mitt liv som emo. jag klarade inte ens av att komma upp till
den lägsta nivån på uppskattningtestet

vill bara säga att jag fick 26 poäng..

" 31-40 poäng - Låg självkänsla
Du som ligger i detta fält uppvisar ofta en grundläggande osäkerhet om din egen förmåga. Du är osäker på om du duger, om du är tillräckligt bra i andras ögon. Denna osäkerhet innebär lätt att du uppträder lite hämmat i situationer där du inte känner dig helt trygg och medför också en rädsla att utsätta dig själv för dessa situationer. Inte minst finns en rädsla för situationer där dina .. "

och där slutade de skriva om hur patetisk man är.
känns great

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar