5.07.2009

helloj

yesterday var I and spela på gura med mina coola friends in det best band in världen.
det gick awsome! synd bara att lisa didn't showed up ... ska spela upp in two weeks och jag are nervös already. senare after band training så gick I to min friend Lisu och saw a film with Rasmuse, Särnos and Olvieer .
okej nu ska jag sluta skriva svengelska , det är bara för att jag har haft nationella i engelska idag så man blir lite insatt :) det gick både bra och dåligt . läsningen gick hyffsad och lyssningen gick åt fanders bananer... tur att skivan laggade ihop när det var 10 minuter kvar så vi ska fortsätta nån annan dag.
har ägnat kvällen med älskade oliver och vi har bara myst hemma in my place. käkat ost och kex, tittar på medium & skrattat åt varandras otroligt snygga miner och underbara ryck . (ex. jag försökte imitera en smidig figur i mission inpossible, men gick dock inte så bra)
jaja, nu ska jag ta och läsa lite ur "Hey Dolly" - en riktigt ovanligt knasig bok , men gillaren ändå på något sätt!
ha' ne bäst !

upplagd 22.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar