5.18.2009

o <3

japp här sitter jag igen. den här gången lyssnar jag på norges bidrag ifrån melodifestivalen mest bara för att han är söt och jag har inget bättre för mig dåra men ..
har varit lungt i helgen. har nog aldrig haft det så mysigt på länge som i fredags hos oliver. spelade fotboll med småknuttarna, käkade, sen tog vi en dusch tsm och sedan hade vi hyrt 2 filmer och köpt chips med dip. vi låg i soffan och såg på "låt den rätte komma in" som handlade om typ en vampyr som en söt grabb blev kär i. det sötaste i filmen var nog dialogen :

han - får jag chans på dig ?
hon - vad gör man då?
han - det är som vanligt typ
hon - okej, då kan vi vara ihop.

haha vet inte om det var riktigt så dom sa men ojoj vad damp jag fick :')
sedan la vi oss i sängen och såg början på wolverine.

vet inte riktigt vad som var så speciellt med just den dagen men. han och jag . oliver och emmy, det känns så rätt. jag ville mer än allt bara pausa den stunden då jag låg i hans famn och låta den stunden vara förevigt.. <3





upplagd 15.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar