6.01.2010

helgen

kort sammanfattning av helgen

i fredags hade jag gryyymt tråkigt . alla hade någonting att göra utom jag såklart... satt hemma tills halv 9 då jag fick nog av allt , så ringde stina och fråga om jag kunde komma till ogge där dom va i domsjö. det fick jag :)
vart svintrött så for hem redan vid 12.

i lördags
var jag på min fasters 50 års kalas, sedan började vi med tjejmiddag hos amanda, och därefter vidare till domsjö. vid 12 for jag in till stan och träffade ellen och hennes kompis och letade efter fest. hittade någon fest vid typ ... 4 tiden (?) eller fest och fest. alla somnade utom jag såklart..

mammas kalasoutfit

världens sötaste
Melvin på kalaset

kvällens outfit

kvällens smink
dålig bild dock, hade brådis
som fan!

i söndags så bjöd jag min käre mor på bio och popcorn
( VIKTIGT MED SNASKET HALLÅ )
vi såg sex and the city 2 - AWESOMEEEEE !
så . jävla . bra . om . jag . får . svära




så. nu känns det lite bättre när jag fått skrivit av mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar