7.05.2010

hamnfesten jao


drog på hamnfesten . var där torsdag fredag OCH lördag haha
dåligt liv jag har ... iaf så spenderades fredag kväll med ida ma love.
hon ringde mig och sa :
EMMY DU SKA GÅ PÅ ECLIPSE MED MIG
IKVÄLL, DU MÅSTE .


så det var bara till att kila hem och slänga i sig mat och sedan ner till
staden igen . jag har ju sååå långt dit , säkert typ 700 m !

ida var helt till sig. precis som jag brukar vara till harry potter filmerna.
efter det fann jag min andra klasskamrat bellis sötnurpan som va på
väg ner till hamnis med sitt gäng. så ootroligt roliga människor !

på lördagen blev det ferree . ida och jag for till russell och förfestade
med trevligt folk. drog en sväng till hamnis då också haha. gick
in på öltältet som va "såå" roligt . bara gammgubbar 40+....

så där stannade jag inte många minuter.
vid halv 2 (?) for jag magge och russin hem till russin och
dansade loss till 4 på natten !

oj nu har jag skrivit av mig nog mkt...
TACK FÖR HELGEN ! LOVEU ALL (L)(L)(L)


lördags med idis

lördagskvällens frippa och kläder
ÄLSKAR MITT BABYHÅÅR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar