7.25.2010

västerås

tjo
är hemma hos morfar i västerås just nu.
kom hit igår kväll efter en läskig flygesa .. !
vet inte vad som hänt men plötsligt har jag gått och blivit flygrädd ?
och när vi väl hade kommit upp i luften berättar kaptenen att det

är turbulens nästan hela vägen till stockholm .. YEY !
jag överlevde iaf och jag var nog den enda som apploderade när vi landade haha..


iaf så har vi gått en sväng i staden idag och jag hittade ett par korta harembyxor
och ett par jeans piratbyxor. de tsm gick på 200 :)

skulle egentligen gå på bio ikväll, se min älskade leonardo

med den nya filmen inception , men såklart fanns det inga
bra platser nog för att övertala morsan att hänga med .
aja, imorgon blire stockholm tills på onsdag och då jävlar
blir det shopping och grönan med camilla festis !

hoppas ni ha det bra i dö-vik !
puss o kram

2 kommentarer: