8.14.2010

krogen

var på krogen igår med grabbarna, frida och sara.
vi förkrökte hemma hos magge och körde busschauffören ....
usch för den leken säger jag bara !
vid 11 drog vi in till Harrys och där blev det fullt ös där vi slog klackarna i taket.
grymt bra musik och trevligt folk, kunde nästan inte bli roligare, enligt mig.
så även fast jag är pank så kunde jag skrapa ihop några slantar till en mycket lyckad kväll
heel väärt

så tack pöjkar och flickör för en helt galen kväll utan bekymmer eller tårar
nu är det bara att ladda om tills nästa fredag då russell fyllt 18 , can't wait :)


jag och fridus tidigare i sommar

3 kommentarer:

  1. Skrapa ihop och skrapa ihop, det var ju kungen som betala allt ;)

    SvaraRadera
  2. Du glömde skriva om igelkotten! ;O

    Söt bild på oss förresten x)<3

    SvaraRadera
  3. haha jaa tack magge du är så generös så ! :)
    ja just det haha , stackars igelkott som satt och skaka

    SvaraRadera