8.23.2010

trååk

kommer aldrig kunna somna så jag gör det
"klassiska bloggtestet"

Sommartestet!

Har du druckit tills du spytt? nej faktiskt inte ! *stolt*
Sårat någon? förhoppningsvis inte
Förlorat en vän? ja
Träffat nya människor? aao
Kysst en främling? haha jo ...
Tagit droger? nope
Haft en sommarflört? -
Gråtit? oh yes
Skrattat tills du kissat på dig? nej men va grymt nära en gång, haha
Tältat? japp
Varit vaken en hel natt? eh tror inte de, pinsamt nog
Solat? jao
Badat? jao
Haft ett förhållande? nej
Gjort dig riktigt illa? nepp, bara småsår
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nej , men skulle velat
Läst en bok? ja
Skickat fel sms med flit? .. nee ?
Suttit vid datan en hel natt? japp , nuuuurd
Näckat? halvt ?
Solat naken? nej gud
Fått utegångsförbud? haha no
Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? njaaee
Pussat någon utav samma kön? many times
Sjungit högt på ett berg? inte vad jag kommer på nu
Kysst någon i regnet? ja.. eller ?
Kysst någon i skogen? ehm .. tro ej det
Kysst någon du inte borde? jaaaaaaaaaaa
Tappat rösten? nope
varit på festival? ja, yran
Gått upp i vikt? det borde jag gjort efter all skräpmat
Gått ner i vikt? nej !
Brännt dig? ja
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? nej , jag kan typ inte bli brun...
Varit utomlands? no :'/
Gjort ett bra köp? joraa
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nee tro int de
haft skadeglädje? haha ja , jag kan aldrig hålla mig
Sovit under bar himmel? nej, alldeles för kallt
Vad kommer du sakna mest? allt
Har du svart ärligt på alla frågor? ofc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar