1.02.2011

nyår

började kvällen med take-away thaimat
med emelie at my place. därefter några cider
och blev stylad / sminkad av proffset.

tog superbilen hem till mimmi (emelie körde dåra)
där även bellabus befann sig.

efter någon timma drog vi vidare till en annan fest
där det var packat med folk. folk som jag och emelie inte
kände at aaall ! vi kände oss mest i vägen och ingen ville ta kontakt..
förutom en kille, han sa : vad heter ni? sedan sa han - det där kommer
jag glömma om 5 min. hejdå!

ja, så vi skyndade iväg oss in till goa domsjö innan tolvslaget

och nyårskyssen fick min älskade emelie :))))

såklart knäppte jag inga bilder men det var väl lika bra.
ni har iaf fått sett min klänning som jag bar hela kvällen


intressant inlägg, japp. skriver mest för mig själv så
jag kan titta tillbaka på minnena

men ett stort tack till kvällens babe - Emelie Johansson
du är en stjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar