1.30.2011

svar

ja det där med frågestund hade jag nog överskattat haha.
men två frågor är ju bättre än inga så jag tackar för dom :)


- Om en kille skulle vara intresserad i smink och tjejkläder var skulle du tycka då ?


jag skulle nog bara tycka att det är roligt om jag skulle träffa
på en kille som har ungefär 
samma intressen som en typisk tjej har!
så jag skulle tycka att det var superkul.

de flesta killar jag känner brukar oftast inte fatta någonting
av vad man pratar om 
och rycker typ på axlarna eller ger en
djup suck till svar. 
så jag skulle tycka att det vore kul att få prata
om saker man egentligen bara 
brukar prata om med sina tjej kompisar :)

Gillar du någon ? :)

eftersom jag vill vara ärlig om allt jag skriver i bloggen så antar
jag att jag inte kan unvika med i detta heller .. :)
har inte hittat "the one" och är nog inte heller så speciellt
intresserad just nu 
över att försöka hitta honom heller.
beror nog på att jag har haft ett långt 
förhållande för ca ett år
sedan som varade i över 2 år och har nog inte 
fått känna
på singellivet riktigt.

men absolut har jag haft några fjärilar i magen för någon,
men mer än så tänker jag inte berätta här ;)
jag koncentrerar mig på vänner och familj just nu helt enkelt,
och det kan jag inte klaga på heller!
har underbara vänner som jag älskar











 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar