5.13.2010

dance night

hade en grymt trevlig kväll igår på olles !

for dit med linda och lina vid 10 och då vare typ bara 40+ som var där . snacka om att vi fick sneda blickar .... men efter ett tag började det strömma in lite folk i våran ålder och tillslut blev det packat ! dansgolvet startades så jag och lisa drog upp ett tag för att släppa loss lite . dock fick jag avbryta våran dans för jag hamnade i turkgänget som började gnida sin rumpa mot min och börja slicka på mig på halsen .. !! jag hoppade raskt ut därifrån kan jag då säga.

kvällen slutades på kebab city, blev grymt trött och gick hem vid 3 halv 4.
tack och bock säger jag bara till alla trevliga människor som jag träffade igår som gjorde min kväll awesome :)


bjuder på denna nyktra bild som togs
vid min födelsedag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar