5.15.2010

frisör ettan


tänkte bara visa lite hur jag förändrats under min skoltid detta första år inom frisör ..
blir nästan lite chockad över hur jag sett ut


första skoldagen.
klaga inte på att jag ser lite vrickad ut i ansiktet
jag hörde som sagt inte hemma på media (8


september 09

färgade brunt


oktober 09

lärde mig att göra plattångslockar!
började använda mittbena ett tag


november 09
färgade håret till koppar/röd


januari 2010
färgade det mer rött, skiftade typ i violett dock



12 februari 2010

fick äntligen till färgen jag ville ha
efter en avfärgning + knallröd


24 februari 2010

efter många om och men - klippte jag page.
vart lite kortare än tänkt men nöjd blev jag!


mars 2010

hade kvar min rödfärg
tills jag tröttnade på att försöka hålla den kvar
så färgade brunt. blev lite rött kvar och några svarta
slingor dök upp på något sätt

april 2010
typ senaste bilden jag har på mig själv
( bilden är ifrån då jag skulle på jobbet .. bara så ni vet)
stolt nog att kunna sätta upp den i en liten toffs.. haha

har bara tonat håret sedan dess för att på snällaste
sätt försöka få bort det röda (:


1 kommentar: