5.10.2010

stressigt


suck! äntligen en stund att sätta mig ner vid min älskade dator ..

fattar inte hur tiden ska räcka till att städa,
ÄTA, diska, ta körkort, träna, jobba, skola, läxor och på det ska man ha lite fritid till nöjen och vänner också !
AAAH tur att jag inte bor i lägenhet just nu..

köpte in lite nya saker idag. blev även en fin klänning/tunika som är typ. fladdrig ?
vet inte riktigt hur den sitter på när den är onesize men. den va billig och fin. bra över bikinin på stranden.

strand tunikan
helvit med lite gultdetaljer

armband, hudlotion och dagcreme för torr hy,
nagelack i ljusrosa och svart, ögonskugga i 4 olika gröna färger,
hårspray som jag fick ifrån skolan efter att ha sålt produkter
och lotion med lite bus i för min pinsamt vita hy....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar