6.28.2009

hamnfesten

inte skrivit av mig på ett tag. men det har inte hänt så himla mycket skoj denna vecka. hamnfesten var kul på fredagen, för mamma var på bra humör och bjöd oss på karuseller :) åkte gungan som snurrade 2 ggr och virvelvinden . ja och stina flörta lite med killen som snurrade alla korgar att han skulle ge oss extra snurr och vi fick minsann det ! säkert 10 min bara i superduper snurr och tårarna rann av all skratt :') på lördagen så for jag och ellen och stekte på nyänget och jag blev en kräftaa ... sedan for vi hem till mig och gjorde ordning oss, åt o sedan ner till rix fm, men det va inte så speciellt roligt där .. kvällen slutade med att jag och stina var med linnéa-modell och nellan på en båt i hamnen. det bjöds på skratt o robotdans ;) idag så for jag mamma stina och pappi ut med våran super buster båt . vi stekte o badade först på balesudden och sen vidare ut till trysunda . riktigt skönt









upplagd 19.25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar