6.10.2009

snart looov

okej har inte uppdaterat på längee men nu jäklar .
det senaste som hänt är att jag har fått mitt sommarjobb som blev på badhuset , så nu har pappa köpt foppatofflor som man absolut skulle ha .
igår så for jag till stina och hade lilla julafton för hon ränsade sin garderob och då fick jag ta det jag ville ha av vad hon skulle slänga , och det blev en hel del som jag tog reda på ehehe .. känner mig lite sluskig som tar av hennes kläder men , känns ju så dumt att slänga bort det (a)
aja , sista dan i skolan idag . spelade volleyboll vid villakiosken, sedan upp o ha utvecklingssamtal och avslutade dagen med kortspel . så imorrn är det bara brännbollsturnering sen äre SOMMMAAAAAAAAAAAAAARLOOOOOOOOOV !!!! :D
nu sitter jag här och fixar musik till berg som ska ha party på fredag. är taggad redan nu!
mamma och jag tog precis en massa kort på våran skelande prinsessa miss.decibell som hade en mössa på sig . det tog längre tid att ta ett kort på henne än väntat för vi garvade ihjäl oss medans (8 stackarn ..







höres!

upplagd 16.15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar