6.22.2009

sammanfattning

trååkig dag på jobbet . fick i stortsett bara sitta och göra i ordning hänglås hela dagen. lång fika paus blev det också, råkade slumra till på sofflocket tillochmed. dagens lunch var pappas köttgryta med ris o en nektarin.

måste bara skriva upp lite kort vad som hände på skolavslutningen o midsommar.
skolavslutningen: full fart på morgonen för att fixa mat till Max "mottagning av studenten". gick till parken en stund sen vidare ner till stan där dom åkte flaket. för en gångs skull blev jag riktigt rörd och stolt över min bror :') sen efter all go'mat så blev det förfest med klassen hos emil i Bonäset, riktigt kul! sedan drog jag och stina vidare till Berg o där vare ööös :) tack för kvällen!
midsommar: det vart en lugn o fin midsommar som jag spenderade med min underbara släkt ,<3 på morgonen så for vi ut med båten och när vi kom tillbaka så grillade vi. sedan på kvällen så for jag till domsjö .

menmen, det var allt för idag , tjoflöjt







upplagd 15.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar