6.15.2009

hard work work

första dagen på sommarjobbet på paradisbadet . rätt skönt o slappt ifrån början . fick vänta på tanten i en timme för att hon skulle hitta något vi kunde göra. det var att putsa rostiga stolpar ... inte så kul. men tur var det att kicki kom och sa att vi skulle ta lunch efter en timme så då gick jag upp . dagens lunch blev wook och bannspagetti. sedan kom helvettet . trodde vi skulle få göra något slappt som att spola lite golv men nej minsann , vi skulle ta typ 40 skåp var och putsa bort några sträck med en trasvante o mr.muscle-sprayen. det skulle kännats bättre om det vore mitt rum jag städade 40 gånger istället, för då har man iallfall nytta utav det. men ska inte klaga, har ju bara 3 verkor kvar framför mig .. SEN BLIRE GATUFESTEN FÖR HELA SLANTEN !! väääärt , jag e taggad jag e laddad (h)

upplagd 23.05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar