7.08.2009

emmy är nu pank

gick på stan igår med stina och therese och jag investerade en ny väska som jag velat haft i ett halvår och nu äntligen köpte jag den ! det blev även en kort "kavaj" typ som jag hittade på cubus. sen på kvällen såg jag på bio igår med lisa bästaste. vi såg transformers 2 :) lisa är helt galen i den filmen och nu när 2:an kom så fanns det inga hinder till att se den på bio. så jag hängde på. den var faktist bättre än vad jag trott, om ni sett ettan så tycker jag ni borde se 2:an för den var nästan bättre enligt mig och lisa.
ska fara till kramfors ikväll med oliver , åh som jag längtat! vill bara bort härifrån .. hoppas att solen börjar titta fram så man får känna att det är sommar
så efter gatufesten, shopping och resa så är emmy pank... känns inte alls bra. nu ska jag hoppa in i duschen och sen packa ! tjing




upplagd 12.04

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar