7.06.2009

Gatufesten 09

nu är jag hemma igen efter 3 dagar i sundsvall. det var både sina bra och dåliga stunder. men förmestadels så vare ös :) vi kom fram till vårt vandrarhem, och det första vi såg på rummet var en hög med dammråttor på golvet och grus i sängarna . det var säkert 45 grader inne i rummet och fönstret kunde vi inte öppna. jaja , så sedan vare bara till att börja festaaa ! började redan vid 3 tiden och röjde till klockan 9 då vi for in till stan en sväng. tråkigt nog fick stina en allergisk reaktion vid midnatt så vi for tillbaka med henne. och jag som lovade stinas föräldrar att hålla mig vaken hela natten så stina kunde få sin medicin .. jag somnade typ på stolen och försökte rycka upp mig. ja försdökte intala mig själv : "jag ska vara vaken , jag ska vara vaken , jag har lovat att jag ska vara vaken helaa natten .. !" mene .. det gick inte så bra. somnade som en stock i sängen och tydligen hade frida amanda och stina försökt väcka mig . det är så hemskt ! första gången i mitt liv har jag inte vaknat upp av att nån försökt väcka mig !
på lördags morgonen vaknade jag och oliver först av alla. vi tog en dusch och käkade lite . vid 16 tog jag stina och lisa bussen in till stan ett tag och shoppade . hann inte kolla så mkt, men vi köpte lite saker på Gina iaf. sen for vi tillbaka . sedan efter allsång på skräddaren bar det iväg till gatufesten och vi drog in och skrek till tomas ledin. träffade julia och kevin innan hammerfall spelade så vi ställde oss tillsammans och headbanga när vårat "favoritband" började spela.
kvällen avslutades på donken. höll på att tappa bort lisa för att hon blev så farscinerad av alla poliser överallt så hon hade stannat på ett ställe för att ta kort på dem. haha :)
tog bussen tillbaka vid 2, jag och lisa hade dock tappat all glöd till att festa :o vet inte varför heller ! så vi var halvt nykterister hela kvällen. medans hela gänget hade röj och jag och russell lekte spion. sista gången jag tittade på klockan var den 8 på morgonen och vi tänkte , aa ska vi sova kanske?
så nu är man rätt trött. lider med dem som jobbar idag .

måste bara säga tack alla till helgen ! <3

men nu sitter jag och har överskotts energi så ska ut och hitta på nå med lisa bästaste !
höj


upplagd 17.59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar