7.19.2009

räka

tjosan trosan.
den här veckan har varit chill. varit med ellen och sovit över där. vi var på stan och ellen tog 2 hål i ena örat - SÅ SNYGGT! funderar på att ta fler hål jag också. blir nog som ellen eller så blire att jag tar hål liksom på den där pluppen som sticker ut mitt på örat haha (8 iallafall så har vi varit o badat en hel del i åte också med oliver, och ellen knäppte lite mys bilder på oss en dag. sen på kvällen så köpte vi ben&jerry's och proppade i oss popcorn medans vi såg en thriller som hette "three".
i förrgår så var jag och oliver + familj + nordins ute med båten hela dagen. vi stannade till i björnviken och steeeeeekte hela dan. och det satte sina spår kan jag säga.... just nu är alla räkor. det är ikke skönt kan jag säga. så nästan gång får jag inte glömma solskyddsfaktorn.
idag så blir det äntligen bio med mommi, vi ska se harry potter som vi så länge har längtat efter. så nu ska jag ta och byta om innan vi ska gå ner till stan.
hane'



m-m-mmm snygg daniel

upplagd 19.19 ( håll upp fötternaaaa )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar