7.15.2009

trysunda

idag var jag ute med min kära familj + faster med make på utflykt. vi tog våran lilla racer båt ut till trysunda . vi fikade . och fikade ... ooooh fikade :))) jag tror jag och Martina åt mest av alla för vi var mest sugen på någonting hela tiden. några av sakerna vi åt var : rostbiffmacka, äggmacka, brago-kex, nektariner, fruktsallad, jordgubbar, kaffe osv ... snacka om att jag har ätit upp mig några kilon nu (8 sedan efter det kom älskade oliver och vi åt ( eheheh ) sedan satte vi oss på brumbrum moppen och for till grabbsen i domsjö för att lira lite basket. ooh vem låg bland dom bästa dåååå ?! *stolt* ah , inte för att skryta menee ;)
ska nog ta och sleepa nu för har inte så mkt annat för mig, sov gott igelkott!


här är en superbra mobil bild ifrån björnviken där vi var och sedan en finfin bild på decibell med hennes fina flytväst

upplagd 00.44

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar