11.14.2009

anka

dödens mamma ta bort min träningsverk!!!!! har ändrat mitt gym-program och det är verkligen jobbigt , men kul :) måste gå som en anka idag med putröv för annars går det så attans ont .. hahaha oh holy mackaroni . skulle vilja se mig själv ifrån en annan synvinkel när jag traskar förbi med breda kliv med världens svank-rygg

det blev shopping idag med mommi . rearea överallt känns det som. fyndade både idag och igår på vila's utförsäljning. sökte även efter byxor så fyndade ett par jeans-thigts på bikbok också. och vet ni vad jag fick för erbjudande då jag köpte en kajal till stina ?! jo - ett minisätt ifrån max factor värd 300kr ! okej , jag är nog inte den enda som fått det men glad och nöjd blev jag minsann :]

puss och kramoskarp bild men ..
linne- vila 50 kr
thigts med massa hål i - vila 90 kr
jeans thigts - bikbok 99 kr
örhängen - ur och penn 25 kr


denna söta sak köpte jag igår
vila - 50 kr

kajal
nagelack
rött läppstift
foundation ifrån max factor
och provparfym
ifrån replay
(fick jag när jag köpte en bas-ögonskugga och en eye-liner)
sedan fick jag ett glansigt lipsyl av stinas farmor , tacktack :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar