11.07.2009

filmkväll

såg på film med oliver och stina igår, brorsans kompis Jon joinade oss ett tag. har aldrig sett en kille bli så rädd för en skräckfilm! jag och stina satt och asgarvade efter varje ryck han gjorde hahaha. vi såg först "Drag me to hell" sedan "The number 23" och avslutade med Chicken Little :) måste säga att jag blev grymt imponerad av filmen nummer 23, så det får defenitivt bli dagens filmtips.

tog svininfluens-sprutan igår på skolan och efter det har jag bara mått sämre och sämre. började redan på kvällen med att jag hade ont i armen, sedan småfeber. och när jag vaknade i morse kunde jag inte andas genom näsan och hade värdens huvudverk med dunkande arm ...
fick just jag lov att få biverkningar och ingen annan ?


nej. nu ska emmy äta lussebulle ! hané

Jim Carrey i nummer 23

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar