11.28.2009

birsta

igår så stannade jag och ida kvar på skolan för att färga min konstiga utväxt som blev när vi hade hårvård i tisdags. så känns skönt nu att hela håret är samma färg ! for till ellen efter maten och färgade hennes hår haha frisörnörd jag låter, men aja. hon ville ha rött, och det skiftade mer eftersom hon haft slingor förut så syntes rödfärgen mest på de ställena , men blev ändå nöjd med resultatet :)

kvällen avslutades hos marijana med amäänka, stajnatown och tigertofflor

idag så klev jag och stina mylove upp 06.15 för att ta bussen som gick halv 8 nere i stan till sundsvall - BIRSTA CITY (L)(L)(L)
köpte inte så mycket, vet inte riktigt varför heller. kanske är det för att de flesta affärerna har kommit till övik, så nu är det inte lika stor upplevelse att fara dit längre. visst, jag älskar verkligen birsta men kände inte lika stor lust som sist till att spendera upp hela studiebidraget. menmen, vart nöjd över mina köp och det blev en lyckad dag enligt mig ! stina var nog mer nöjd än vad jag var, för hon hittade ett par snygga skor (ovanligt) och shoppade loss som aldrig förr ;D ska lägga upp imorgon några plagg jag köpte, orkar inte ta fram kameran.

vill bara lägga mig och sova med mina dunkande stackars fötter

tack gumman för att du ville hitta på någonting och komma utanför DÖVIKs gränser :)

sovgott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar