11.26.2009

living my dream

lugn dag . stannade kvar på skolan och gjorde klart läggningen på helhuvud som jag var efter med. riktigt skönt att stå där. lite annat att bara stå där jag och dockan, istället för 16 glada tjejer som skrattar och tjoar sig med respektive docka. ska börja med det mera. känner inte av stressen lika mycket då.

jag är verkligen helnöjd över att jag bytte program. det känns så himla rätt ! trodde aldrig jag skulle kunna tycka att skolan var rolig, men det är den faktist. när jag gick på media kände jag inte alls denna ork att fortsätta plugga, men nu är jag taggad till 1000 :)

även fast jag går om ett helt år så är det värt för att få leva min dröm.
så följ dina drömmar, det finns alltid ett sätt att uppfylla dem
sluta aldrig hoppas


tänkte följa flocken med att lägga ut min spotify-spellista
och ja, jag har väldigt udda musiksmak, men sån är jag helt enkelt
vissa låtar finns med på alla spellistorna , men har försökt
organisera upp dem så bra jag kan

emmytheking - de jag lyssnar på mest
myspys - myslåtar när man ska sova
ferre - fest musiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar