3.01.2010

bajsdag

åh bajsdag , allt har gått åt pipsvängen idag
började med att vakna upp mitt i natten och trodde att jag försovit mig, rusade upp ur sängen, gick ut till köket och skulle börja plocka fram frukost men dåfan tittade jag upp på klockan : 00.38.
sedan när jag klev upp ( den vanliga tiden ) så har jag världens jävla mensverk och har asont i ena axeln ... har sovit på samma axel hela natten... så det resulterade att jag inte kunnat jobba något med det praktiska i skolan =")¤#?=¤(!"`¤"!#¤ bajs.
efter skolan så gick jag på stan och såg massa saker jag kunde köpt om jag vore rik.
sedan som grädden på moset åt jag en äcklig middag som jag hela dagen trott, skulle bli riktigt jävla god.

det enda jag är glad över nu är mina nya
skoterkläder + skor som jag fick utav pappa idag.
tack kära far, du räddade just din dotters dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar