3.22.2010

vad ska jag annars göra ?

INTERNET FUNKAR !! eller .. för en stund iaf .
måste skynda igenom alla bloggar jag har att läsa , lyssna igenom alla bra låtar på spoti och såklart uppdatera min egna underbara blogg

på fredag far jag & toni till boden och hälsar på Gabbi ! vi ska fira hennes födelsedag och det ska bli gryyyymt kul att träffa henne igen, hon är riktigt saknad

hr fått veta att vi har egen hårvård nu på måndag också . funderar på att färga tillbaka till brunt igen , det är så svårt att hålla kvar den knallröda färgen hela tiden, den rinner ur som en kanelbulle hela tiden , trots att jag använder toning varje gång jag duschar ...

känns tråkigt att gå tillbaka till en vanlig färg igen som alla har, men
vad ska jag annars göra ?

haha bjuder på en oredigerad bild med knullruffsen,
tänkte mest bara visa vilken ful färg det bleve

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar