3.10.2010

Feels like I'm going insane

börjar med lördagen . hade huuur kul som helst , tills nån jävel snodde mobilen... visst det var mitt eget fel att jag hade dålig uppsikt över den men hatar folk som inte kan vara ärliga !
tack ändå claude för att vi fick komma :)

sedan var jag stina magge russell och tonyboy till min stuga i solberg söndag-tisdag. hade huuur kul som helst, tills jag blev matförgiftad... jag åt en annan mat eftersom ja är veggi, och hade inte riktigt stekt klart mina soya-nuggets, vilket jag skulle gjort. mådde skitdåligt hela kvällen/natten, och att sätta sig på en buss kl 7 på morgonen när man spytt är inte så jävla roligt.


så nu fick jag lov att skippa min enda och första jobbintervju pga. denna jävla nugget. AAAH

så nu är jag pank, arbetslös, utan mobil, sjuk, ingen kärlek.
döda mig nu tack ?!

3 kommentarer: