3.11.2010

morgonpigg x1000

haha min gamla sovt-shirt som är 60 år gammal .. Uggla is tha shiet (y)


så fort jag är sjuk så kan jag vara sprillans vaken vid 8 på morgonen . det är nog för att jag blir så otroligt trött på kvällarna så jag måste gå och lägga mig typ halv 10 .. men ändå. fattar inte hur jag kan ställa om mig såhär nu när jag har lov ! det är nu jag har chansen att sova uut men visst ..

idag ska jag försöka ta mig ner till stan och kolla på present till min bror som fyller 20 snart :))))) sedan ska jag fixa det där med mobilen .... grrrr ! man måste tydligen betala 200 kr för att behålla sitt gamla nummer när man spärrat det .

sen gäller det bara att hitta en gammtel som man kan leva med tills man blivit rik. och det lär ju ta ett tag ;)

puss & kram!

2 kommentarer:

  1. du får ta din gamla älskade mobil :D så kan jag sitta och "öppna, stänga, öppna, stänga" ;b hähä !

    kul att det är min tur att ha ont i lederna nu .. feber & frossa is DA shit -.-

    SvaraRadera
  2. hahahaha ska stänga av ljuset på luckan MOAHAHHAHAHA
    krya på de hjärtat , förlåt att ja smittat dig ! <3

    SvaraRadera