4.05.2010

jobbaa

var på jobbet första dagen idag. jobbade 10-20 , pust ! mjukstart . eller ?!
hade fullt upp hela dagen . diska med rolig apparat, göra pizzasallad med rolig apparat, skurit korv, gjort köttbullemackor, stått i kassan och slagit fel typ 5 gånger osv. det första jag gjorde när jag kom dit va att spilla halva hinken diskvatten över halva bordet och golvet .... sedan hände det som inte fick hända.

vid disken står emmy och håller i en tallrik.
på tallriken finns en chokladboll, nästan en HEL hemmagjord stor oskyldig chokladboll.
emmy tittar länge och omsorgsfullt på den stackaren som ligger och darrar på den kalla tallriken.
hon ser att chokladbollen döljer ett fult tuggmärke på ena sidan av halsen.
emmy ser sig om och tittar på den
mörka, ondskefulla soptunnan.
en tår rinner sakta nedför emmys torra kind.
hennes brustna hjärta är trasigare än någonsin..

R.I.P
5/4 2010 kl. 08.00 - 5/4 2010 kl. 15.45

underbara chokladis , även fast du inte fick hamna i min mun, ut i bajsröret och sedan ut i det fria, så kom ihåg: jag hade gjort det för dig om du inte varit otrogen med en annan !

4 kommentarer:

  1. hahahahahahahayhahahahahahahahahahhahahahahahah , du är så jävla knäpp :D vi sitter här och skrattar för fullt .. iaf jag x) hahahahahahahahhah

    SvaraRadera
  2. hahahaha höll typ på dö då jag hörde det x)

    SvaraRadera
  3. sluta va så sur förfan

    SvaraRadera
  4. sluta vara anonym :))))))))))


    tack stajna o maggie för att ni gillade mitt inlägg ! :D

    SvaraRadera