4.15.2010

revolver


har inte uppdaterat på ett tag, kan bero på att jag varit på stan varje dag efter skolan ... ska inte berätta så mycket mer . ska berätta igenom bilder istället vad jag fått och köpt. eller iaf en del av det jag fått
eller jo en sak ska jag säga - jag är en jääävligt taggad tills imorgon !!!!

Revolver med madonna
& stereo love dunka dunka imorgon
uns uns uns baby ...

födelsedags outfit

TITTA MIN TÅRTA DEN VA JÄTTEGOOOD
kul att jag var mer intresserad utav tårtan ist för mamma och presenten..

kära små vänner gjort av papp, gjorde mig glad för en stund.
de lämnade mig alldeles för tidigt

armband ifrån kappahl och lindex
samt ringar ifrån pagoni
som ja köpt

örhängen som jag köpte tills imorrn

klänning , transparant vid axlar och höfter
som jag ska ha imorgon
lindex

lite småsaker jag köpt och fått

skinnjacka jag köpte ifrån h&m

nudlar som jag åt nyss
mummamummamummaaa


1 kommentar:

  1. gillar jackar mest ;) <3
    fast .. nudlar är inte så dumt de heller ! haha <3

    SvaraRadera