4.28.2010

sockerchock

haha åt så mycket socker och fett idag så tillslut satt jag bara och skakade o kallsvettades. sen blev jag astrött. det va ju awesome då vi skulle klippa med våran underbara GUBE i 90 min .................

mamma frågade sen vad jag hade ätit under dagen jag svarade , bara en stor pistagebulle, lite sallad till lunch, sedan en chokladmuffins och en falsk potatiskaka med gokrämen på.
hon tyckte inte att det va lika konstigt att jag va så cp idag.


ska försöka slänga upp någon bild sedan jag hade fest här. ska se om jag hittar någon lindrig så ni slipper kräkas ....

när jag har kalas bjuder jag
på chirre och guccamole

ja, som sagt ...
tur att ellosgumman gillar mig för den jag är

några samlade, dock inte alla som var där men
tack alla underbara vänner
love you guys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar