4.07.2010

staden/umeå/stajna

Gooooomorron gomorron
det här är weiron i ottan!

idag blir det till att dra ner till staden. är så GRYMT shoppingsugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till! har tittat runt lite på nelly.com och bubbleroom, men intalar mig själv att : nej emmy, du ÄR en fattig liten flicka som INTE har pengar!

men jag har bestämt mig att jag ska bara köpa bra saker. en t-shirt till bror min och present till Ida som fyller år den 19:e.
pappa har ringt och sagt att vi ska hämta ett piano i Umeå som jag fått av farfar, så vid 4 bär det av en sväng. vette fasiken vart jag ska ställa det, men det gör ingenting. huvudsaken jag har mitt piano/keyboard någonstans där jag vet att jag någon gång kan sätta mig ner och fundera,gråta, skrika eller skratta samtidigt som jag spelar de olika tonerna till de olika känslorna.

efter det hade jag tänkt att fara till stajnatown. ville lana med the sims 2 (eeheee) men kom på att både hon och jag har fööör klumpiga datorer så det är inte ens lörnt att tänka tanken på att försöka plocka isär alla saker. så vi har bestämt oss att det blir skräckfilmsmaraton + chirre maraton ist.


guuuud vad jag skriver !
nu får jag fanimej ta och sluta, bye cherrypies !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar