4.13.2009

happy

igår vart min födelsedag perfekt. inte för att jag gjorde så mkt men det kändes bra i magen, kände att jag verkligen fyllde år för en gångs skull.
jag gjorde i ordning mig sen så for vi ut och åt på Safari. jag och bror tog entrecote med cowboystrips o pepparsås, riktigt gott! måste bara säga att det satt en gammal dam vid bordet bakom oss och klagade över att det var "svartingar" som hade resturangen och ifall hon skulle vetat om det innan hon for till resturangen så skulle hon tagit med sig egna bestick. stackars dam alltså.
senare på kvällen så kom camilla med familj o stina och fikade. sen när mor och far gått och lagt sig så kom lisu och vi spelade en runda chicago, och vem ägde ut alla då? *stolt*
ska även skryta över att jag fick en SYSTEMKAMERAAAA ! åh jag är verkligen överlycklig ... hoppas att den kommer imorrn, annars måste jag vänta 10 dar på den :(
sammanlagt så fick jag:
2 linnen
2 escada parfymer ( magnetism & ocean lounge)
3 presentkort på H&M ( ett utavdem köpte jag en skinnjacka för)
2 örhängen

200 kr
godis

hårspray
en systemkamera canon EOS 450D

sen så ska jag få en present av oliver också senare i veckan, tydligen värt att vänta på enligt stina :}

nepp nu ska jag äta lite sen så ska jag och mama kila ner till gymet
hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar