4.11.2009

stay the night


sitter och spelar sönder låten "stay the night" med Alcazar. känns lite konstigt att jag gillar en melodifestival låt men, antar att det är ett undantag i år!
i fredags så for jag stina och oliver till russell-pussell, vi hade poker kväll. det var riktigt kul! vi va ca 11 pers och spelade utslagspoker, jag kom i final 5 ggr och loosade varje gång ... otur i spel med tur i kärlek :}
igår så hälsade jag och stajnatown på hos ellen hos henne i bjästa, och snacka om rikeman! de hade typ en hel biosalong nere i källarn med en hel vägg som filmduk, värsta biosoffor som man kunde fälla ut, spotlights, AS snygg tapet som jag ska riva ner och sätta upp på min vägg här hemma och SURROUND-LJUD FATTARU !? aao det var mäktigt .. lägger ut bilder sen på bdb (eeeemmyy) då jag fått bilderna av stina . då minsann ska får ni se. sedan for jag och stina till ogge men då hade dom dragit på någon fest vid gene så vi gick dit, och det var ju ös .... not.
jag sov hos stina och sen på morgonen for vi direkt för hon skulle jobba och jag for med mama och papa till staden, och jag hittade äntligen en skinnjacka jag ville ha! wohooooow !

btw. JAG FYLLER ÅR OM EXAKT 10 TIMMAR OCH 40 MINUTER!
upplagt 13.20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar