4.26.2009

lovelovelove.

älskling, du är det vackraste jag vet på denna jord. du lyser upp mina dagar och finns där för mig även om du inte ligger brevid mig och håller om mig. jag kan pussa din kind när jag vill, hålla din hand då jag vill känna mig trygg, krama om dig och viska i ditt öra att jag älskar dig medans jag flätar in mina fingrar i ditt hår. jag tänker varje minut på att jag är så kär. kär på riktigt.
sitter här med min nallenbjörn Ernst-Hugo som jag fick av dig, fäller en liten glädjetår och längtar redan efter dig fastän du for för en timme sen.
det är speciellt med kärlek. man blir som så förlamad, kan inte vara sur på den man älskar, jag kan inte vara sur på honom mer än 10 minuter. sen så kan jag inte hålla mig längre och måste dra till ett leénde på läpparna.
visst går det uppochner ibland. allt är inte perfekt hela tiden. man ska varken lägga problemen bakom sig eller ha det i bakhuvudet hela tiden. så det blir svårt att veta vad som är det rätta att följa. ett tips är när man blir påmind om dåliga saker ska man blicka tillbaka i tiden och tänka på alla fina minnen man har. som lisu "loppa" limnörd säger: man ska inte titta tillbaka och bli arg över det. - åh jag gillar det. det fick mig att inte bli lika sur över allt som hänt.
måste bara få säga ut det. jag är så otrooooooligt lyckligt lottad.
tack för att du finns i mitt liv, du har gjort det så mycket ljusare för mig ändå sedan första dagen jag mötte dig på vägen till mulleberget.
om jag hade en önskning i hela världen skulle det vara att spendera resten utav mitt liv med dig.
Oliver Gustavsson , jag älskar dig så otroligt mycket. du är som min andra halva <3




upplagd 22.44

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar