4.08.2009

skön dag.


elin -alias pelin fyllde 17 år idag , grattis till dig snuttegull!
kändes lite fel att jag fick present av henne ist för tvärtom ... men nu har jag köpt till henne också, så nu känns det lite bättre
nu ikväll har jag inte haft något alls för mig förutom att jag gick till östra och köpte ett kilo godis. får dåligt samvete för att jag ska egentligen börja äta nyttigt och komma igång med träningen, menmen .. jag ser det som en liiiiten belöning eheh
måste säga att vi har en äcklig hund fastän hon är oskyldigt söt. när jag skulle gå ut med henne så kräktes hon på vägen och i stortsätt klev i alla gegghögar man kunde tänka sig, TROTS att hon är prinsessan miss.decibell som aldrig vill bli smutsig så fick hon lov att gegga ner sig just när jag var ute med na'

känns verkligen som nödigt vetande men, jag har haft en tråkig dag idag.
skönt me sovmorgon och sedan går man 2 timmar i skolan sen har man
LOOOOOOV !
nepp, nu ska jag ta och se en ängels tålamod och mysa i sängen


ha det gött

upplagt 20.20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar