4.21.2009

sjukling

hemma idag . borde egentligen vara i skolan och filma , men det gick bara inte. dunkande huvudvärk och asont i halsen o snuva... har inte kunnat sovit något på hela natten heller i 2 dagar i rad, mys ..
menmen . hoppas att det blir bättre :}
igår fick jag min efterlängtande present av oliver, det var en nallebjörn som hade en tröja på sig med ett kort på mig och oliver + en kudde men ett tryck på. jag har aldrig haft en egen nallebjörn förut. inte ens när jag föddes som alla andra, utan jag fick en gris istället som hette lisa. men nu har jag fått en alldeles egna nalle som heter Ernst-Hugo. jag och stina kom på namnet. Ernst tog jag bara för att det passade in på honom, sen började vi prata om vad våra barn ska heta i framtiden och då blev det Hugo. kunde inte bestämma om den skulle heta Ernst eller Hugo så det fick bli Ernst-Hugo.


japp nödvändigt vetande även idag ;)


upplagd 18.37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar