8.09.2009

stockholm/björnviken

lägesedan jag uppdaterade , ska försöka skärpa mig. måste få skriva av mig lite. har tänk på det länge men aldrig gjort det . vet inte varför . aja shit the same, jag bror och mommi for ner till stockholm ett par dagar. bror var nog något less på mig efter alla timmar springandes på stan med shoppingkassar slängades hit och dit . sedan på kvällen gick vi på ice age 3 i 3D, det var en häftig upplevelse för jag har aldrig sett 3D film förut, något jag kan rekommendera ! andra dagen så for vi på gröna lund. bra att vi for dit den dagen för då vare även sommarkrysset på G. så då fick man en glimt av några kändisar :) MÅSTE BARA NÄMNA ATT JAG ÅKT INSANE NU :D:D:D:D")=#"¤)="¤?!"¤?`! oh holy va kul den va . - insåg efteråt jag åkt den. innan höll jag på att dö för vi hade 2 stockholmare bakom oss som började känna på alla stolpar och undrade om dom verkligen skulle hålla .... haha menmen , nu har jag iaf åkt den !!!! tycker dock att liseberg har bättre karuseller än grönan . efter 6 timmar i buss och tåg var jag äntligen hemma igen. på tisdagen så for jag ut på underbara trysunda / björnviken och tältade med therese, carro, lisa och stina. det var riktigt mys . badade mitt i natten och kastade gris, och dagen efter blev jag dyngförkyld . myys :) fast ett minus var alla myggen då vi skulle åka hem med idas båt. har aldrig sett så mkt mygg på en och samma gång. det var seriöst 20 svärmar ovanför varje person heeela tiden ! så nu har jag en massa ärr och sår på benen för alla jädrans myggbett .... snyggt ! men måste säga att det hela vart väldigt lyckat även om vi drog hem en dag tidigare , så tack för dagarna tjejer !



som sagt så ska jag försöka uppdatera bättre
hane bra!

uppdaterat 23.37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar