8.16.2009

DREAMS COME TRUE

I'M SOOOO EXCITED ! AND I JUST CAN'T HIDE IT ! I'M ABOUT TO LOSE CONTROL AND I THINK I LIKE IT !!!!!!!!!
GISSA VEM som är på topphumööööööööööör idag ?!?!!
först skickade jag in mail till försäkrings grejen så nu ska jag vänta och se om jag får pengar för mitt fula ärr på knäet, sen för nån dag sen fick jag mitt tillstånd till att börja ÖVNINGSKÖRAAA och sen .. oh holy. jag darrar av lycka då jag tänker på det :D
JAG SKA BÖRJA FRISÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!!
hoppar av media och ska börja med 93:orna i frisör :) känns jobbigt att lämna klassen och gå ett extra år, men det här är min dröm. min chans att göra det jag verkligen vill. och jag tänker inte sumpa den chansen, aldrig i livet. tänk att jag ska bli frisör... känns som om jag drömmer :') WOHOOOOOOOOOWWWW just nu känns det som att det inte kan bli bättre än såhär !
Everything happends for a reason . allt har en mening, kom ihåg det
PEACE



blir så glad av den här bilden så det får bli den här idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar