8.23.2009

funny


tjolahopp !
i helgen var jag, stina och amanda kattvakt åt stinas morbror. vi sov över där hela helgen och hade hela huset för oss själva, helt underbart ! på fredagen tog vi det bara lugnt och lagade go-mat,drack några drinkar och fnittrade som bara vi tjejer kan göra. vi fick besök av tobbe och hans kompis micke senare på kvällen och då blev det charader och kortspel. theres joinade oss ett tag med. runt 2 tiden kom andreas förbi medans vi hade startat en film, som ledde till att vi blev hungriga och rastlösa ( mest jag då ). andreas var snäll och skjutsa oss till statiol fram och tillbaka så vi fick i oss en go-körv !
lördagen började i panik. det första jag gjorde var att låsa in mig själv på toaletten. amanda kom och försökte rädda mig, men det gick dock inte så bra .. tur som vi hade så sov andreas över, och han hade tydligen legat vaken i sängen och hört på vårat panikslagna snack ute i hallen. så hans första mening var : hahah, fan va dåliga ni är ! paniken steg i mig och cellskräcken kröp i lederna när jag började inse att jag inte kunde få upp dörren! allting slutade lyckligt då iallafall. om det inte hade funnits ett fönster, stort nog att kunnde klättra ut ur hade jag fått leva på vatten och tandkräm. hahah! vi fick oss ett gott skratt när andreas fick upp dörren med några lätta knuffningar på dörren ......!
efter köttbullar och mackaroner fixade vi iordning oss till partyyypartyy. vi värmde upp med partyhattar, tutor, godis och ballonger. måste bara nämna att frida var med oss också den kvällen . klockan drog iväg och det var dagt att glida till grottan där lisa och anton hade fest tillsammans. och där vare röj !
måste bara berätta att vi gjorde en snygg entré då minsann ;) vi samlade ihop oss, och sjöng ja må dom leva medans vi tjöt med våra tutor. lite pinsamt kändes det när alla tittade men är det kalas, så är det kalas.
kvällen slutade med frensh hotdog på statiol denna kväll med. stina och jag fick 10 kr billigare dessutom ;)
tack för en otroooooligt härlig helg och det måste bara göras om , älskar er flickor och tack för lisa för festen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar