8.30.2009

gura

längesendan jag spelade gitarr känner jag. har dåligt samvete över att den bara hänger där alldeles dammig utan att jag uppfattar att jag börjar glömma bort den helt. så nu ahr jag bestämt mig för att spela några minuter per dag så jag snappar upp alla låtar jag kunnat en gång i tiden. snart så drar band träffarna igång och då jäklar ska vi ösa på. har redan glömt bort de få låtar vi spelade haha!
igår så såg jag och stina på slumdog millionaire hemma hos lim nörd med julli. hann tyvärr inte se hela filmen för mommie ville att vi skulle hem innan krogen stängde så att vi inte "hamnade bland bråket" . och jag förstod henne eftersom jag och stina är småganster av oss när det väl hettar till .... (8 lisa hade färgat håret till ljusbrunt och blir sugen på att färga mitt snart också. men måste nog vänta tills den 15:e då 2:orna ska fixa vårat hår i skolan, så då ska jag passa på att klippa mig samtidigt. tittade igenom mina slitna toppar för en stund sen och det ser verkligen förjävlit ut . hittade ett hårstrå som var kluvet i 3 ?!?!?!!! oh holy, måste verkligen ske en förändring snart ...



lisuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar