8.19.2009

majs

är verkligen sämst på layouter . har tittat runt lite på andras nu och min ser verkligen hemsk ut . helsvart och en bild på mig som header , SNYGGT (Y) .... måste fråga något proffs som verkar ha kollen med hur man gör med alla dessa htlm koder så min blogg ser lite trevligare ut. jaja , idag så var jag på stan med stina och amanda. köpte nya pärlörhängen, kajal och present. sen så ska vi nog fira lisa till helgen så vi har förberett oss med partyhattar, ballonger och sånnahär tutor som snurrar ut och in. måste bara säga att jag stina och amanda ska vara kattvakt till helgen dessutom , innerkatten bellman. det ska bli mys !
imorgon blire troligen ut med ellens båt ut till någon strand, håller tummarna på bra väder (h) ska färga håret snart också , men kan inte bestämma om jag ska färga om mina slingor eller tillbaka till brunett . man vill ju vara fin nu när man börjar i frisööör ;)

längesedan jag åt varma koppen förresten .. 12 timmar sen . ska jag ta en nu eller vänta tills imorrn , det är den stora frågan ..
jag är sugen på majs. det var säkert minst 24 timmar sedan jag åt det sist ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar