12.10.2009

bloggtorkaaa

lite bloggtorka men det ska nog bli ändring på .
har köpt alla julklappar klart nu förutom en . känns fruktansvärt skönt! har slagit in de flesta presenterna också, så nu är jag laddad för julfirande i solberg.
pappa har köpt stuga där så vi kan ha den som "vinterstuga". preciiiiiis det jag och mamma hade tänkt oss .... hm.
aja det blir säkert bra.

har tagit det lugnt för övrigt denna vecka, sista spelningen gjordes igår . vart inte så seriöst. efter nyår håller jag verkligen tummar och tår i kors för att få börja spela med ELIAS igen (ska försöka ta upp kontakten sen vi spelade i 9:an) går inte beskriva hur glad jag blev ! =Q"#)?(=¤=")!PE:D:D:D:

jag har fortfarande inte bestämt mig hur min header ska se ut .. så det får bli denna så länge.

seriös bild bjuder jag på idag höj höj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar