12.06.2009

höj

fredagen vart både bra och dålig. kom nästan försent till bandträffen för vi satt på max och käkade. så när vi kom tillbaka så var det nästan att springa upp på scenen direkt och spela. det gick ovanligt bra tycker jag , men tråkigt att man bara fick spela en låt var. lisa kom aldrig heller, så tomas den store fick rycka in och spela som vanligt.

igår va jag med ida och stina. vi hyrde 5 filmer och vräkte hela natten lång. kände att jag behövde det . ibland är det skönt att bara ta det lugnt. vi var inte hemma hela kvällen, men det var ändå en härligt kväll .

fortsatte att se filmer och vräka även idag (shit min magee är verkligen en ballong just nu!)
alle kom även en stund och joinade oss.

mysmys. vräkvräk. sen blire fanimej tränaträna

tack gummsor för att ni kan få mig att tänka på andra saker <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar