12.07.2009

till dig kära läsare

detta blir mitt 100:e inlägg :D grattis till mig själv ! - TACKAR TACKAR!
vet inte ens hur många läsare jag har per dag o_O
lovar att det är typ . stina . och ellen.

nejmen till er som INTE är stina eller ellen är jag överlycklig över att ni ens orkar klicka er in på min blogg, trott eller ej , jag blir glad även fast jag inte vet vilka som läser :) egentligen har det ingen betydelse, det är mest för att jag ska få säga mina känslor och mina onödiga sysslor varje dag. skulle bara vara roligt att veta liksom.

tänkte tipsa om en låt jag har nördat sönder, har även hunnit nöta sönder den på guran och pianot hähä (a) amen den heter iaf shinedown - call me


pusspuss på er alla
I finally put it all together, that nothing really lasts forever
I had to make a choice that was not mine
I had to say goodbye for the last time

1 kommentar: