12.16.2009

felsms.com

hahaha ! såg på sofies bdb aldeles nyss och la upp en hemsida där folk har skickat sina sms till fel personer

här är ett sms ex.
Till: Pappa
Sms: Fan, pappa hittade min morot byrålådan när han skulle leta efter den jävla vetekudden, haha tror du han fattar vad jag har använt den till? kan ju alltid ljuga och säga att mina möss skulle haft den haha nej fyfan detta var pinsamt...
Svar: Linnea, varför håller du på med sådant för? mamma vill prata med dig, kom ner.

Förklaring: När jag kom hem från skolan hade pappa hittat en morot i min byrå, när jag kom hem sa han " jag skulle leta efter vetekudden och då hitta jag en gammal morot i din låda" jag blev röd i ansiktet och bytte samtalsämne på en gång. smset skulle egentligen varit till min bästa vän.Det var jävligt pinsamt och mamma hade en lång diskussion med mig varför jag höll på med sånt, alltså onanera med en morot.


oh holy mackaroni. gå in på hemsidan och få dig ett gott skratt
MOAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

http://www.felsms.com/search/label/Förälder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar